Er kan altijd wat mis gaan…
Bestelt u bij Ophangsystemen.nl, dan proberen we u vooraf zoveel mogelijk informatie te geven over de producten. Dat vinden we belangrijk, want op die manier voorkomen teleurstellingen en/of verrassingen over het bestelde.

Ondanks die uitgebreide informatie en extra zorgvuldige verzendprocedures, is het natuurlijk altijd mogelijk dat een product niet is wat u voorstelde, of dat het op een of andere manier beschadigd of niet compleet is. Dan mag u een bestelling uiteraard terugsturen.

Hoe gaat dat in z’n werk?
Is een product toch niet naar wens? Of heeft u een verkeerd, beschadigd of incompleet artikel ontvangen?
Neemt u dan, alvorens het product terug te sturen contact met ons op:

Telefonisch: (013) 511 07 50
Via mail:  info@ophangsystemen.nl

Hoe stuur ik alles terug?   

– Wij overleggen met u welke transporteur het best met het verzenden kan worden belast.
– Verpak alles weer in het originele verzendmateriaal
– Voeg altijd de originele pakbon bij het artikel
– Adresseer aan het adres dat u heeft doorgekregen van onze klantenservice

Terugsturen
Op het moment dat u een pakket heeft dat één (of meerdere) rails bevat(ten) kan het bij u worden opgehaald om te retourneren. Hier rekenen we helaas kosten voor. Dit geldt ook voor de brievenbuspakketjes. Deze eventuele verzendkosten dient de klant op zich te nemen. Neem telefonisch of per mail contact met ons op als u iets wilt retourneren.

Ruilen
Verkeerde kleur? Niet de juiste afmetingen? Dat kan. Vaak zie je dat pas ter plekke.

Neem in dat geval contact op met onze klantenservice: info@ophangsystemen.nl. Zij bespreken met u de mogelijkheden van omruilen, door de oude order terug te sturen en een nieuwe order te plaatsen. In het laatste geval moet u wel weer (indien van toepassing) verzendkosten betalen.