Veelgestelde vragen

BESTELLINGEN:

> KAN IK EEN BESTELLING OOK TELEFONISCH DOEN?
Ja hoor dat kan, maar we hebben liever dat het via de shop loopt. Als u dat lastig vindt kunt u ook de bestelling via de mail doen. Dit om misverstanden te voorkomen.

> BEZORGEN JULLIE OOK OP ZATERDAG?
Als de bestelling op donderdag of vrijdag besteld is, kan het op zaterdag geleverd worden.

> WAT GEBEURT ER ALS IK OP VRIJDAG NA 13.00 UUR BESTEL?
Dan wordt uw bestelling maandag pas behandeld en verstuurd.

> IK HEB GEEN TRACK & TRACE CODE GEHAD. WAAR IS MIJN BESTELLNG?
Als u een bestelling heeft gedaan waar geen rails bij zit kan het wellicht via brievenbuspost zijn verzonden. U ontvangt dan geen Track & Trace mail. Daarnaast kan het zijn dat u uw email adres niet of onjuist hebt opgegeven. Ook dan ontvangt u geen Track & Trace mail.

> HOE MOET IK EEN PAKKETJE TERUGSTUREN?
Op bijgaande pagina staat uitgelegd hoe u uw zending kunt terugsturen:

> DHL HEEFT IETS NIET GOED GEDAAN MET DE BEZORGING. WAT NU?
Helaas hebben we niet alle bezorgers in de hand en kan het zijn dat uw zending beschadigd is of is afgeleverd op een ander adres als u niet thuis bent geweest zonder een briefje achter te laten.

Stuur ons dan een mailtje naar info@ophangsystemen.nl met deze melding of neem contact op via de chatfunctie.

> KAN IK MIJN PAKKET OOK BIJ EEN OPHAALPUNT LATEN BEZORGEN?
Dat kan, als u duidelijk bij uw bestelling aangeeft waar het geleverd moet worden en onder welke naam.

> BEZORGEN JULLIE OOK IN BELGIE?
Ja hoor, wij bezorgen ook in België.

 

PRODUCTEN:

> KAN EEN RAILS OOK INGEKORT WORDEN? EN HOE MOET IK DAT DOEN?
Ja hoor, de rails kan ook ingekort worden met een ijzerzaagje of een slijptolletje.

> WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN PERLON EN STAALDRAAD?
Een perlondraad is een kunststof transparante draad met een draagkracht van 20 Kg.
Een staaldraad heeft een draagkracht van 50 Kg.

> HOE ZORG IK DAT DE RAILS MOOI AANSLUITEND GEMONTEERD WORDT ALS IK ER MEERDERE BESTEL?
Als u het montagedeel: Click&Connect precies tussen 2 railsdelen monteert loopt de rail goed door.

> KAN IK OOK LOSSE MONTAGESETJES BESTELLEN?
Dat kan, deze kunt u hier bestellen.

 

SERVICEDESK:

>WAAR KAN IK EEN KLACHT MELDEN?
U kunt een mail sturen naar info@ophangsystemen.nl met duidelijke vermelding van uw klacht. Uiteraard kunt u ons ook bellen en uw klacht overleggen: 013-5301515. Daarnaast kunt u ook de chatfunctie gebruiken om even met ons te overleggen.